Про реорганізацію комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги» у комунальне некомерційне підприємство

У К Р А Ї Н А

ЗДОЛБУНІВСЬКА РАЙОННА РАДА

РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(сьоме скликання)

РІШЕННЯ проект

 від «___» _____________ 2018року                                                         № ____

Про реорганізацію комунального

закладу охорони здоров’я

«Здолбунівський районний центр

первинної медичної допомоги» у комунальне

некомерційне підприємство

 Відповідно до статті 78 Господарського кодексу України, статей 104 – 108 Цивільного кодексу України, пункту 20 частини 1 статті 43, статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з метою переходу на нову модель фінансування закладу первинного рівня надання медичної допомоги жителям Здолбунівського району, за погодженням з постійними комісіями та президією районної ради, районна рада

ВИРІШИЛА:

1. Припинити юридичну особу комунальний заклад охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги»шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги».

2. Установити строк заявлення кредиторами своїх вимог до юридичної  особи, що припиняється шляхом перетворення, два місяці з дня опублікування повідомлення про рішення щодо припинення.

3. Утворити комісію з припинення юридичної особи шляхом перетворення та затвердити її склад згідно з додатком.

4. Комісії з припинення юридичної особи шляхом перетворення:

- в установленому порядку протягом трьох робочих днів з дати видання цього рішення повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію, про прийняте рішення щодо припинення юридичної особишляхом перетворення;

- забезпечити здійснення усіх організаційно-правових заходів, пов’язаних з припиненням юридичної особи шляхом перетворення відповідно до вимог законодавства;

- подати в установленому порядку на затвердження передавальний акт до 01 травня 2018 року.

          5. Установити, що відносно прав та обов’язків, в тому числі з питань договірних та трудових відносин, комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги» є правонаступником комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги».

6. Затвердити статут комунального некомерційного підприємства  «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги», що додається.

7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань економічного розвитку, комунальної власності та енергозбереження (Пасічник М.В.)

 

Голова ради                                                                       О. Дацюк

 

Додаток

до рішення Здолбунівської

районної ради

від _____________ №____

 

Склад
комісії з припинення юридичної особи

Голова комісії:

 

Сумко

Олег Ярославович

- головний лікар комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги» (податковий номер –         )

Члени комісії:

 

Бухало

Олександр Павлович

  • заступник голови Здолбунівської

районної ради(податковий номер -           )

Жовтанюк

Ігор Богданович

  • керівник апарату Здолбунівської

районної державної адміністрації

(податковий номер -         )

Пасічник

Микола Вікторович

- голова постійної комісії з питань економічного розвитку, комунальної власності та енергозбереження Здолбунівської районної ради (за згодою) (податковий номер  -        )

Голоюх

Діана Дмитрівна

- головний бухгалтер комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги»(податковий номер  -      )

Синяк

Андрій Васильович

- юрист комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги»(податковий номер -     )

Штундер

Наталія Олександрівна

- начальник відділу кадрів комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги»(податковий номер -      )

Заступник голови ради                                                          О.Бухало

Проект рішення підготував:

Головний лікар КЗ   «Здолбунівський

районний центр первинної медичної

 допомоги»                                                                                                                Сумко О.Я.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Рішення Здолбунівської

районної ради

від _____________ №____

СТАТУТ

комунального некомерційного підприємства

«Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги»

 

1. Загальні положення

1.1. Комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги» Здолбунівської районної ради (надалі – Підприємство) є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає первинну медичну допомогу та здійснює управління медичним обслуговуванням населення Здолбунівського району , вживає заходи з профілактики захворювань населення та підтримання громадського здоров’я.

1.2. Підприємство створене за рішенням Здолбунівської районної ради (надалі – Засновник) відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» шляхом перетворення комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги» у комунальне некомерційне підприємство.

Підприємство є правонаступником усього майна, всіх прав та обов’язків комунального закладу охорони здоров’я «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги».

1.3. Підприємство створене на базі майна територіальної громади Здолбунівського району.

1.4. Засновником і Власником майна Підприємства є територіальні громади Здолбунівського району  в особі Здолбунівської районної ради (надалі – Засновник), органом управління Підприємства є Здолбунівська районна державна адміністрація. Підприємство підпорядковане Здолбунівській районній державній адміністрації, підзвітне та підконтрольне Засновнику.

1.5. Підприємство здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку.

1.6. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, загальнообов’язковими для всіх закладів охорони здоров’я наказів та інструкцій Міністерства охорони здоров’я України, загальнообов’язковими нормативними актами інших центральних органів виконавчої влади, відповідних рішень місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування та цим Статутом.

2. Найменування та місцезнаходження

2.1. Найменування:

2.1.1. Повне найменування Підприємства – Комунальне некомерційне підприємство «Здолбунівський районний центр первинної медичної допомоги»;

2.1.2. Скорочене найменування Підприємства: – КНП «Здолбунівський РЦПМД».

2.2. Місцезнаходження Підприємства: вул. І.Мазепи, 25, м.Здолбунів Рівненської області, 35705.

3. Мета та предмет діяльності

3.1. Основною метою створення Підприємства є надання первинної медичної допомоги та здійснення управління медичним обслуговуванням населення, що постійно проживає (перебуває) на території Здолбунівського району, а також вжиття заходів з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я.

3.2. Відповідно до поставленої мети предметом діяльності Підприємства є:

- медична практика з надання первинної та інших видів медичної допомоги населенню;

  • забезпечення права громадян на вільний вибір лікаря з надання первинної

медичної допомоги у визначеному законодавством порядку;

  • організація надання первинної медичної допомоги у визначеному

законодавством порядку, в тому числі надання невідкладної медичної допомоги

в разі гострого розладу фізичного чи психічного здоров’я пацієнтам, які

не потребують екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної

(високоспеціалізованої) медичної допомоги;

  • проведення профілактичних щеплень;
  • планування, організація, участь та контроль за проведенням

профілактичних оглядів та диспансеризації населення, здійснення профілактичних заходів, у тому числі безперервне відстеження стану здоров’я пацієнта з метою своєчасної профілактики, діагностики та забезпечення лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів;

  • консультації щодо профілактики, діагностики, лікування хвороб, травм,

отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів, а також щодо ведення здорового способу життя;

  • взаємодія з суб’єктами надання вторинної (спеціалізованої) та третинної

(високоспеціалізованої) медичної допомоги з метою своєчасного діагностування та забезпечення дієвого лікування хвороб, травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (під час вагітності) станів з урахуванням особливостей стану здоров’я пацієнта;

  • організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування

до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану)

та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу, а також відбору хворих

на санаторно-курортне лікування та реабілітацію у визначеному законодавством порядку;

  • проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за

видачею листків непрацездатності;

  • направлення на МСЕК осіб зі стійкою втратою працездатності;
  • участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи

серед населення щодо формування здорового способу життя;

  • участь у державних та регіональних програмах щодо організації

пільгового забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку та відповідно до фінансового бюджетного забезпечення галузі охорони здоров’я;

  • участь у державних та регіональних програмах щодо скринінгових

обстежень, профілактики, діагностики та лікування окремих захворювань у порядку визначеному відповідними програмами та законодавством;

  • участь у визначенні проблемних питань надання первинної медичної

допомоги у Здолбунівському районіта шляхів їх вирішення;

  • надання рекомендацій органам місцевого самоврядування щодо розробки

планів розвитку первинної медичної допомоги Здолбунівського району.

  • визначення потреби структурних підрозділів Підприємства та населення

у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні

та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною

та якісною медичною допомогою;

  • моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських

засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів;

  • забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації

працівників Підприємства;

  • зберігання, перевезення, придбання, відпуск, використання, знищення

наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, замісників їх аналогів, отруйних та сильнодіючих речовин (засобів) згідно з вимогами чинного законодавства України;

  • залучення медичних працівників для надання первинної медико-

санітарної допомоги, в тому числі залучення лікарів, що працюють як фізичні особи-підприємці за договорами підряду, підтримка професійного розвитку медичних працівників для надання якісних послуг;

  • закупівля, зберігання та використання ресурсів, необхідних для надання

медичних послуг, зокрема лікарських засобів (у т.ч. наркотичних засобів

та прекурсорів), обладнання та інвентарю;

  • координація діяльності лікарів із надання первинної медичної допомоги з

іншими суб’єктами надання медичної допомоги, зокрема закладами вторинної

та третинної медичної допомоги, санаторіїв, а також з іншими службами,

що опікуються добробутом населення, зокрема соціальна служба, та правоохоронними органами;

  • надання платних послуг з медичного обслуговування населення

відповідно до чинного законодавства України;

  • надання елементів паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях

перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей;

  • надання будь-яких послуг інших суб’єктам господарювання, що надають

первинну медичну допомогу на території Здолбунівського району;

  • інші функції, що випливають із покладених на Підприємство завдань.

3.3. Підприємство може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.

4. Правовий статус

4.1. Підприємство є юридичною особою.

4.2. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права та обов’язки юридичної особи Підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

4.3. Підприємство користується закріпленим за ним комунальним майном, що є спільною власністю територіальних громад Здолбунівського району на праві оперативного управління.

4.4. Підприємство здійснює некомерційну господарську діяльність, організовує свою діяльність відповідно до фінансового плану, затвердженого органом управління, самостійно організовує виробництво продукції (робіт, послуг) і реалізує її за цінами (тарифами), що визначаються в порядку, встановленому законодавством.

4.5. Збитки, завдані Підприємству внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом неконституційними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

4.6. Для здійснення господарської некомерційної діяльності Підприємство залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

4.7. Підприємство має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.

4.8. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнових та особистих немайнових прав, нести обов’язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах України, міжнародних та третейських судах.

4.9. Підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність і затверджує штатний розпис.

4.10. Підприємство надає медичні послуги на підставі ліцензії на медичну практику. Підприємство має право здійснювати лише ті види медичної практики, які дозволені органом ліцензування при видачі ліцензії на медичну практику.

4.11. Підприємство не може жодним чином розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частину серед засновників (учасників), членів Підприємства, працівників (окрім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

4.12. Не вважається розподілом доходів Підприємства в розумінні п. 4.11. Статуту, використання Підприємством власних доходів (прибутків) виключно

для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених Статутом.

5. Статутний капітал.

5.1. Майно Підприємства є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Майно Підприємства становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, передані йому Засновником, вартість яких відображається у самостійному балансі Підприємства.

5.2. Підприємство не має право відчужувати або іншим способом розпоряджатись закріпленим за ним майном, що належить до основних фондів без попередньої згоди Засновника. Підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно третім особам (юридичним чи фізичним особам) крім випадків, прямо передбачених законодавством. Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Підприємства або її відчуження, вирішуються виключно Засновником.

5.3. Джерелами формування майна та коштів Підприємства є:

5.3.1. Комунальне майно, передане Підприємству відповідно до рішення про його створення;

5.3.2. Кошти місцевого бюджету;

5.3.3. Власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг);

5.3.4. Цільові кошти;

5.3.5. Кредити банків;

5.3.6. Майно, придбане у інших юридичних або фізичних осіб;

5.3.7. Майно, що надходить безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб; надходження коштів на виконання програм соціально-економічного розвитку регіону, програм розвитку медичної галузі;

5.3.8. Майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України;

5.3.9. Інші джерела, не заборонені законодавством.

Вилучення майна Підприємства може мати місце лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.

5.4. Статутний капітал Підприємства становить: ________________ (____________) гривень ___ копійок.

5.5. Підприємство може одержувати кредити для виконання статутних завдань під гарантію Засновника.

5.6. Підприємство має право надавати в оренду майно, закріплене за ним на праві оперативного управління, юридичними та фізичними особами відповідно до чинного законодавства України та локальних нормативних актів органів місцевого самоврядування.

5.7. Підприємство самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Підприємства у визначеному законодавством порядку.

5.8. Власні надходження Підприємства використовуються відповідно до чинного законодавства України.

6. Права та обов’язки

6.1. Підприємство має право:

6.1.1. Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Підприємство завдань;

6.1.2. Самостійно планувати, організовувати і здійснювати свою статутну діяльність, визначати основні напрямки свого розвитку відповідно до своїх завдань і цілей, у тому числі спрямовувати отримані від господарської діяльності кошти на утримання Підприємства та його матеріально-технічне забезпечення;

6.1.3. Укладати господарські угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства. Здійснювати співробітництво з іноземними організаціями відповідно до законодавства;

         6.1.4. Самостійно визначати напрямки використання грошових коштів у порядку, визначеному чинним законодавством України;

6.1.5. Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку;

6.1.6. Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку;

6.1.7. Співпрацювати з іншими центрами та лікувально-профілактичними закладами вторинного та третинного рівнів, науковими установами;

6.1.8. Надавати консультативну допомогу з питань, що належать до його компетенції, спеціалістам інших закладів охорони здоров’я на їх запит;

6.1.9. Створювати структурні підрозділи Підприємства відповідно до чинного законодавства України;

6.1.10. Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.

6.2. Підприємство:

6.2.1. Створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

6.2.2. Здійснює бухгалтерський облік, веде фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством;

6.3. Обов’язки Підприємства:

6.3.1. Керуватись у своїй діяльності Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства охорони здоров’я України, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом;

6.3.2. Планувати свою діяльність з метою реалізації єдиної комплексної політики в галузі охорони здоров’я (зі свого напрямку) в  Здолбунівському районі;

6.3.3. Створювати для працівників належні і безпечні умови праці, забезпечувати додержання чинного законодавства України про працю, правил та  норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

6.3.4. Забезпечувати своєчасну сплату податкових та інших обов’язкових платежів з урахуванням своєї статутної діяльності та відповідно до чинного законодавства України;

6.3.5. Розробляти та реалізовувати кадрову політику, контролювати підвищення кваліфікації працівників;

6.3.6. Акумулювати власні надходження та витрачати їх в інтересах Підприємства         відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

7. Управління підприємством

7.1. Управління Підприємством здійснює Здолбунівська районна державна адміністрація.

7.2. Поточне керівництво (оперативне управління) Підприємством здійснює керівник Підприємства – Головний лікар, який призначається на посаду відповідно до діючого законодавства шляхом укладання контракту на термін від трьох до п’яти років. Строк найму, права, обов’язки і відповідальність головного лікаря, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

Для контролю за діяльністю керівника Підприємства може бути утворена Наглядова рада. Порядок утворення Наглядової ради, організація діяльності та ліквідації наглядової ради, порядок призначення членів наглядової ради затверджується рішенням Засновника.

7.3. Засновник:

7.3.1. Визначає головні напрямки діяльності Підприємства;

7.3.2. Затверджує статут Підприємства та зміни до нього;

7.3.3. Призначає керівника Підприємства та погоджує його звільнення;

7.3.4. Погоджує Підприємству договори про спільну діяльність, за якими

використовується нерухоме майно, що перебуває в його оперативному

управлінні, кредитні договори та договори застави;

7.3.5. Здійснює контроль за ефективністю використання майна, що є  спільною власністю територіальних громад Здолбунівського району та закріплене за Підприємством на праві оперативного управління;

7.3.6. Приймає рішення про реорганізацію та ліквідацію Підприємства, призначає ліквідаційну комісію, комісію з припинення, затверджує ліквідаційний баланс.

7.4. Орган управління:

7.4.1. Затверджує плани діяльності та звіти про його виконання;

7.4.2. Укладає і розриває контракт з керівником Підприємства та здійснює контроль за його виконанням;

7.4.3. Затверджує фінансовий план Підприємства та контролює його виконання.

7.5. Керівник Підприємства:

7.5.1. Діє без довіреності від імені Підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами, підписує від його імені документи та видає довіреності та делегує право підпису документів іншим посадовим особам Підприємства, укладає договори, відкриває в органах Державної казначейської служби України та установах банків поточні та інші рахунки;

7.5.2. Самостійно вирішує питання діяльності Підприємства за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Засновника;

7.5.3. Організовує роботу Підприємства щодо надання населенню, згідно з вимогами нормативно-правових актів медичної допомоги;

7.5.4. Несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Підприємства, результати його господарської діяльності, виконання показників ефективності діяльності Підприємства, якість послуг, що надаються Підприємством, використання наданого на праві оперативного управління Підприємству майна спільної власності територіальних громад і доходу згідно з вимогами законодавства, цього Статуту та укладених Підприємством договорів;

7.5.5. Користується правом розпорядження майном та коштами Підприємства відповідно до законодавства та цього Статуту. Забезпечує ефективне використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві оперативного управління майна;

7.5.6. У межах своєї компетенції видає накази та інші акти, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Підприємства;

7.5.7. Забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації;

7.5.8. У строки і в порядку, встановлені законодавством, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Підприємство, внесення яких є обов’язковим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

7.5.9. Подає в установленому порядку органу управління фінансову та іншу звітність Підприємства. Зокрема, бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів. За запитом Засновника надає звіт про оренду майна;

7.5.10. Приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Підприємства, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Підприємства. Забезпечує раціональний добір кадрів, дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом;

7.5.11. Забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України;

7.5.12. Призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників і головного бухгалтера Підприємства. Призначає на посади та звільняє керівників структурних підрозділів, інших працівників;

7.5.13. Забезпечує дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;

7.5.14. Уживає заходи до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів;

7.5.15. Несе відповідальність за збитки, завдані Підприємству з вини керівника Підприємства в порядку, визначеному законодавством;

7.5.16. Затверджує положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема:

- положення про преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства;

- порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески,

гранти та дарунки;

  • порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів

та медичних виробів;

7.5.17. За погодженням із Засновником та відповідно до вимог законодавства має право укладати договори оренди майна;

7.5.18. Вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Підприємства згідно із законодавством, цим Статутом, контрактом між органом управління і керівником Підприємства.

7.6. Керівник Підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.

7.7. У разі відсутності керівника Підприємства або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник керівника (заступник головного лікаря).

7.8. З метою здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю Підприємства та реального забезпечення права членів територіальної громади на участь в управлінні об’єктами комунальної власності на Підприємстві може створюватися Спостережна рада, яка є ініціативним і дорадчим органом Засновника та дорадчим органом керівника Підприємства. Порядок створення, склад та строк повноважень такої ради визначається в порядку, передбаченому   чинним законодавством України.

8. Організаційна структура підприємства

8.1. Структура Підприємства включає:

8.1.1. Адміністративно-управлінський відділ;

8.1.2. Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі;

8.1.3. Лікувально-профілактичні підрозділи (амбулаторії, які можуть включати фельдшерсько-акушерські пункти, фельдшерські пункти, медичні пункти, пункти здоров’я, тощо).

8.2. Структура Підприємства, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Підприємства затверджуються керівником Підприємства.

8.3. Функціональні обов’язки та посадові інструкції працівників Підприємства затверджуються його керівником.

8.4. Штатну чисельність Підприємства керівник визначає на власний розсуд на підставі кошторису Підприємства, погодженого в установленому законодавством та цим Статутом порядку з урахуванням необхідності створення відповідних умов для забезпечення належної доступності та якості медичної допомоги.

9. Повноваження трудового колективу

9.1. Працівники Підприємства мають право брати участь в управлінні Підприємством через загальні збори трудового колективу, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, Спостережну раду, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Підприємства, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.

Представники первинної профспілкової організації, представляють інтереси працівників в органах управління Підприємства відповідно до законодавства. Підприємство зобов’язане створювати умови, які б забезпечували участь працівників у його управлінні.

9.2. Трудовий колектив Підприємства складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Підприємством.

9.3. До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Підприємством, не може обиратися керівник Підприємства.

Повноваження цих органів визначаються законодавством.

9.4. Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Підприємства регулюються колективним договором.

9.5. Право укладання колективного договору надається керівнику Підприємства, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу. Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу.  

9.6. Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров’я, гарантії обов’язкового медичного страхування працівників Підприємства та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

9.7. Джерелом коштів на оплату праці працівників Підприємства є кошти, отримані в результаті його господарської некомерційної діяльності.

Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми

посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій,

винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат

встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій,

передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого

законодавством мінімального розміру заробітної плати. Умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника Підприємства визначаються контрактом, укладеним із органом управління.

9.8. Оплата праці працівників Підприємства здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов’язань щодо оплати праці.

9.9. Працівники Підприємства провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.

 

10. Контроль та перевірка діяльності

10.1. Контроль якості надання медичної допомоги хворим на Підприємстві здійснюється шляхом експертизи відповідності якості наданої медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевих стандартів в сфері охорони здоров’я та діючому законодавству.

 

11. Припинення діяльності

11.1. Припинення діяльності Підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням Засновника, а у випадках, передбачених законодавством України, – за рішенням суду або відповідних органів державної влади.

11.2. У разі реорганізації Підприємства вся сукупність його прав та обов’язків переходить до його правонаступників.

11.3. Ліквідація Підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Засновником або за рішенням суду.

11.4. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред’явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим ніж два місяці з дня опублікування рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію.

11.5. Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки. Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Підприємства.

11.6. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Підприємством. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку. Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Підприємства, що ліквідується.

11.7. Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.

11.8. Працівникам Підприємства, які звільняються у зв’язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

11.9. У разі припинення Підприємства (ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) усі активи Підприємства передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховується до доходу бюджету.

11.10. Підприємство є таким, що припинило свою діяльність, із дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посилання