ПОРЯДОК організації і проведення особистого прийому громадян керівництвом Здолбунівської районної ради

 

Додаток
до розпорядження
голови районної ради
від 28 грудня 2006 року
 

№24
1. Розгляд звернень громадян в районній раді здійснюється відповідно до Закону України "Про звернення громадян" та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
2. Прийом громадян в районній раді здійснюється щопонеділка головою районної ради та заступником голови ради.
3. Запис та організація прийому громадян здійснюється головним спеціалістом з питань роботи зі зверненнями громадян та діловодства
4. Контроль за виконанням доручень, що були дані під час прийому громадян здійснюється заступником голови районної ради спільно з головним спеціалістом з питань роботи зі зверненнями громадян та діловодства. Про результати їх виконання у встановлені терміни доповідається голові ради.
5. Розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян, що надходять до районної ради, проводиться щоденно головою районної ради,заступником голови ради.
6. Головний спеціаліст з питань роботи зі зверненнями громадян та діловодства надсилає у терміни, встановлені законодавством, письмові звернення громадян керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, установ та організацій відповідно до їх компетенції.
7. Прийом і реєстрація листів, а також контроль за термінами проходження звернень в районній раді здійснюється головним спеціалістом з питань роботи зі зверненнями громадян та діловодства.
8. Головний спеціаліст з питань роботи зі зверненнями громадян та діловодства здійснює комплексне вивчення письмових звернень громадян, що надійшли до районної ради, готує пропозиції щодо усунення порушень і недоліків.
9. Головний спеціаліст з питань роботи зі зверненнями громадян та діловодства інформує керівництво районної ради про результати аналізу звернень громадян щомісячно.

Посилання